ANNOUNCEMENT

----------------------------------------------------------------------------


Looking for beading materials such as MIYUKI SEED BEADS (Manik Miyuki), TOHO PEARLS, ACRYLIC SEW ON STONES..? come visit MARVEL BEADS! I am supplying beading materials at the most reasonable price..!

----------------------------------------------------------------------------

Saturday, October 10, 2009

PRICING & SHIPPING

PRICING

Buat masa ini saya meletakkan harga seperti berikut:

SIMPLE:
Kedua belah lengan baju: RM25 (exclude shipping price)
Leher: RM25 (exclude shipping price)
Kaki baju: RM35 (exclude shipping price)

HEAVY:
Bergantung kepada design yang anda inginkan.

ELSE:
Anda boleh mengemukakan bajet dan design yang anda inginkan. Kita akan bincang bersama2 dan saya akan kemukakan contoh design yang bersesuaian dengan bajet anda. Jangan risau, saya akan pastikan baju anda cantik bergemerlapan walaupun dengan bajet yang sedikit.
Sekiranya anda punyai bajet yang lebih, lebih sarat design yang dapat dicadangkan beserta penggunaan manik yang lebih cantik dan pelbagai rupa!

Segala cadangan, rekaan dan permintaan akan saya cuba tunaikan selagi daya. (^-^)

SHIPPING

Sila tambah RM6 untuk sepasang baju untuk pengeposan di kawasan Semenanjung Malaysia dan RM8 sepasang baju untuk kawasan Sabah & Sarawak. Namun sekiranya anda menghantar lebih daripada satu baju untuk tempahan, saya akan berikan diskaun shipping. Kos penghantaran termasuk wrapping services untuk memelihara baju yang dihantar.

Kaedah penghantaran yang saya pilih ialah Pos Laju.

Anda boleh juga menghantar/menerima baju anda by-hand kepada/daripada saya. Lokasi yang saya mampu pergi untuk ambil/hantar baju anda ialah:

WEEKDAYS:
KLCC, PAVILION, UOA, WISMA COSWAY, WISMA GENTING, LOT 10, KLCC CONVENTION CENTRE, STATION LRT KELANA JAYA DAN LAIN-LAIN STATION LRT PUTRA.

WEEKEND:
STATION LRT SETIAWANGSA, JUSCO AU2, JUSCO WANGSA MAJU, CAREFOUR WANGSA MAJU, GIANT KELANA JAYA, SUBANG PARADE, CAREFOUR SUBANG.

Nuffnang adds