ANNOUNCEMENT

----------------------------------------------------------------------------


Looking for beading materials such as MIYUKI SEED BEADS (Manik Miyuki), TOHO PEARLS, ACRYLIC SEW ON STONES..? come visit MARVEL BEADS! I am supplying beading materials at the most reasonable price..!

----------------------------------------------------------------------------

Saturday, October 10, 2009

PAYMENT & ORDER

PAYMENT

Pembayaran penuh hanya dilakukan setelah tempahan anda siap. Maka pembayaran haruslah dibuat dalam tempoh 48jam selepas anda mendapat notis dari saya.

Anda boleh membuat pembayaran melalui bank-in/transfer ke:

Bank: Maybank
Nama: Siti Noor Hasanah Binti Ghazali
No akaun: Saya akan email/sms/call anda untuk makluman anda

Bank: CIMB
Nama: Siti Noor Hasanah Binti Ghazali
No akaun: Saya akan email/sms/call anda untuk makluman anda  

Sila sms/call/email saya sejurus selepas anda melakukan pembayaran. Saya akan poskan baju anda sebaik bayaran diterima.
Terima kasih
(^-^)


ORDER 

Bagaimana nak buat tempahan ye?
Browse and tengok2 semua hasil sulaman saya, sekiranya anda berpuas hati dengan kekemasan dan kreativiti saya, boleh la teruskan langkah seterusnya:
Senang je, just call/sms/email saya untuk maklumkan keinginan anda untuk menempah sulaman manik dengan saya.

Call / SMS:
Email:  (sila buangkan [at] dan gantikan dengan @. Ini untuk mengelak spam memenuhi Inbox saya)


Nuffnang adds