ANNOUNCEMENT

----------------------------------------------------------------------------


Looking for beading materials such as MIYUKI SEED BEADS (Manik Miyuki), TOHO PEARLS, ACRYLIC SEW ON STONES..? come visit MARVEL BEADS! I am supplying beading materials at the most reasonable price..!

----------------------------------------------------------------------------

Tuesday, October 6, 2009

Officially announce: Blog Reka Manik!

Akhirnya bejaya gak saya open a new blog khusus untuk jahitan manik yang saya usahakan. Actually I've started out learning about manik Julai haritu. Masa tu baru mencuba2. Belajar sendiri2 from internet. Search sana sini for my first lesson. And so, my first lesson was pintalan! Saya belajar jahit pintal from tutorial daripada website Cheq Sue!
Terima kasih akak sbb letak tutorial caner nk belajar jahit manik yang paling simple and senang paham. The pictures were so clear and senang nak paham. Kalau ada kengkawan yg nak belajar jahit manik, boleh la tgk from blog Cheq Sue yeh!

So afterward, saya beranikan diri buat manik beriring, manik tabur and so on. Atas izin Allah, Alhamdulillah, bejaya gak saya hasilkan jahitan manik kat baju saya, adik2, mak dan kawan2.. Skang saya nk cuba amek tempahan from others pulak. Saya nak sangat kembangkan talent yang ada. Mana tahu satu hari nanti boleh terima baju daripada butik ke kan? Cita2 tak salah tinggi kannn?

Kepada pengunjung blog, jika ada teguran, comment dan apa sahaja yang terlintas di fikiran, sila lah beritahu pada saya ye.. Saya open kepada apa jua teguran untuk memperbaiki diri ini. Saya ni baru nk merangkak. Lepas ni baru nk pegi kelas jahitan manik untuk mantapkan lagi skill. Semoga lepas ni, saya boleh berjalan pulak! Doa kan saya ye kawan2..!!

Enjoys~!

No comments:

Nuffnang adds